A tűzijáték óta a legmagasabb nézettséget hozta a köztévé online kiadásának Magyar Péter
Ugyan a közmédia nézettségi adatairól nem igazán léteznek publikusan elérhető információk, a Telex szerint azért van egy módja annak, amivel lehet ellenőrizni, valóban kiugró volt-e az érdeklődés. A közmédia adásait online közvetítő mediaklikk.hu oldal nézettsége ugyanis elérhető az internetes tartalmak auditálására létrehozott Gemius méréseiben.
Mint írják, az elmúlt másfél hónapra visszatekintve elmondható, hogy csütörtöki 32 ezer látogató az augusztus 20-i tűzijáték óta a legmagasabb adat, az oldal szeptemberi átlagos napi látogatottságának közel a duplája. Igaz, az eredményt kicsit elhomályosítja, hogy szeptember legerősebb időszakait, amelyek jellemzően Forma-1-es futamok napjaival esnek egye, így is éppen hogy csak sikerült túlszárnyalni.
Ami a Kossuth Rádiót illeti, ott ennyi támasz sincsen, ezért a Google Trendset hívták segítségül. Ennek adatai azt mutatják, hogy csütörtökön hirtelen a sokszorosára emelkedtek a neten a Kossuth Rádióra irányuló keresések, és ennek vélhetően az az oka, hogy sokan próbálták megkeresni, hol lehet meghallgatni Magyar Péter interjúját.
(Fotó: Magyar Péter/Facebook)
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.