Az ügyintézést értékelték - elégedettségi felmérést végeztek a távhőnél
A telefonos és személyes ügyintézés mellett egyre népszerűbb az online felületen vagy ímélben történő kommunikáció – többek között ez derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal elégedettségi felméréséből, amelyben az ügyfélszolgálathoz fordulók véleményezték a szombathelyi távhőszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézést. Magas pontszámot kapott a vevőszolgálat kommunikációs stílusa, gyorsasága, problémamentes elérése. Az iroda komfortját is megfelelőnek értékelték, néhányan több ülőhelyet javasoltak. A felmérést januárban végezték összesen 575 fő megkérdezésével, a 18 év feletti ügyfelek körében. A 10 perces kérdőív kitöltése telefonos és online módszerrel történt. A megkérdezettek több mint 80 %-ban elégedettek az ügyintézéssel.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.