Az Unió élmezőnyébe tartozunk, ami a közösségimédia-használatot illeti
A közösségi hálózatok az elmúlt években egyre nagyobb hatással voltak mindennapi életünkre. A közösségi hálózati média bármely ágában részt vevők (felhasználói profil létrehozása, üzenetek vagy egyéb hozzászólások közzététele a Facebookon, X-en, Instagramon, Snapchaten, TikTokon stb.) aránya az uniós polgárok körében átlagosan 59 százalék volt az Eurostat mérései szerint.
Ami a részt vevő uniós egyének arányát illeti, Dánia volt az az ország, amely 91 százalékkal a legmagasabb arányt jelentette, majd Ciprus (83 százalék) és Magyarország (81 százalék) következett.
A közösségi hálózatokban való részvétel legalacsonyabb százalékos arányát Franciaország (44 százalék), Németország (49 százalék) és Olaszország (53 százalék) jelentette.
Más uniós régiók is magas arányban használják az internetet a közösségi médiára, például a három magyarországi régió,
Budapest (86 százalék), Közép-Magyarország (85 százalék) és Pest (84 százalék). - írta meg az Index.
Fotó: Pixabay
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.