Eb-re készülők: Kiss Norbert elvitte pár körre Marco Rossit versenykamionjával
Marco Rossi ezt írta a Facebook-odalán a hétvégi menetről:
„Apám álma is egy Ferrari vagy egy Lamborghini volt, az enyém is, de amikor az ember családot alapít és gyermekei születnek, már nem ez aprioritás. Ha húsz-harminc évvel fiatalabb lennék, talán vennék egyet, de most már nem. A játékosaim közül is sokan szeretik a gyors autókat, de őket is mindig óvatosságra intem: nekik a pályán kell gyorsnak, nagyon gyorsnak lenniük! Aztán ha sebességre vágynak, jöjjenek ki a Hungaroringre, ahol biztonságban vannak, mint ahogy én is biztonságban voltam ma Kiss Norbi mellett.”
A szövetségi kapitány eleinte meg volt illetődve, de aztán nagyon élvezte a száguldást a Hungaroringen az öt tonnás, 1150 lóerős kamionban, ahol a szombathelyi Kiss Norbertnél persze jó kezekben volt a kormány.
- Jól felismertük a helyzetet, hogy a magyar válogatott és mi is a csapatunkkal az Európa-bajnokságra illetve idei Európa-bajnoki szezonra készülünk. Arra gondoltunk, hogy összehozzuk ezt a két dolgot és meghívjuk a szövetségi kapitányt, aki elfogadta a meghívásunkat. Eljött és megnézte a kamionunkat – kezdte lapunk megkeresésére Kiss Norbert. - Három-négy kört is mentünk a Hungaroringen, és jó volt vele találkozni, hiszen nagy tiszteletnek örvend Magyarországon, örülök, hogy megismerhettem személyesen. Eleinte úgy láttam, hogy picit meg volt illetődve, szűkszavú volt, de aztán mentünk néhány kört és mindketten feloldódtunk. Utána beszélgettünk arról, készülünk az idényre, illetve a magyar labdarúgó válogatott hogyan Európa-bajnoki felkészüléséről. Tudom, hogy korábban már tesztvezetésen az én kamionomnál gyorsabb versenyautót is kipróbált már, de ilyenben még nem ült és úgy láttam, hogy élvezte az egészet. Magyarország egyetlen versenykamionjában rótta köröket, és remélem, sikerült különleges élményt szereznie. Rossi igazi szenvedélyes olasz, aki nagyon jó a munkájában és érdekelte az is, hogy mi mit csinálunk, hiszen szereti az autókat. Közvetlen, barátságos embert ismertem meg a személyében.
A kétszeres Európa-bajnok Kiss Norbert és csapata számára éppen rajtol a 2021-es idény a Hungaroringen, amikor a magyar válogatott is megkezdi szereplését a kontinensviadalon.
- Az idei szezon nekünk június 12-13-án kezdődik éppen a Hungaroringen, majd folytatódik Németországban, Csehországban, Franciaországban, Belgiumban, Spanyolországban és Olaszországban lesz majd az idényzáró októberben. Összesen hét versenyhétvégén kell részt vennünk. Nálunk ugye minden hétvégén a két időmérő mellett négy versenyfutamot rendeznek, úgyhogy bőven lesz feladat, lesz hol helytállni egész Európában a versenypályákon. Erre készülünk a csapattal, a Révész Race Teammel. Egész télen a srácok keményen dolgoznak a műhelyben, hogy az autó fel legyen készítve, hiszen nálunk a kamion Eb nem olyan, hogy veszünk egy versenykamiont valamelyik gyártótól, hanem ezeket a kamionokat mi magunk építjük. Nagyon nagy szerepe van a csapatnak abban, hogy a versenykamion milyen lesz, fontos, hogy jól működjön, megbízható legyen. Azon dolgozunk a csapattal egész télen, hogy a lehető legjobban felkészüljünk technikailag a futamokra. A szezonrajttól pedig rajtam is nagy a felelősség, hogy ne hibázzak a versenyhétvégéken és jó eredményeket hozzak.
A 36 éves autóversenyző nem titkolt célja, hogy 2014 és 2015 után ismét begyűjtse az Európa-bajnoki címet.
- Az új csapat, a Révész Racing tavaly alakult meg, de a koronavírus miatti csonka szezonban csupán két versenyhétvégén tudtunk indulni. Viszont ez a két versenyhétvége nagyon jól sikerült, futamokat nyertünk és a bajnoki összetett élén álltunk akkor, amikor lefújták a bajnokságot. Szeretnénk ezt a lendületet folytatni, futamgyőzelmekkel kezdeni a szezont és az a célunk, hogy a szezon végén megnyerjük az Európa-bajnoki címet, úgyhogy keménynek kell lennünk – zárta szavait Kiss Norbert.
Borítókép: Marco Rossi/Facebook
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.