Egyre jobban megnézzük a szaloncukor és a csokimikulás árát
Az Auchan szakértői szerint manapság egyre inkább az ár számít, amikor édességet vásárolunk az ünnepekre. A fogyasztói kosárba jellemzően kevesebb termék kerül a tavalyi évekhez képest, és az előre elkészített csomagok és díszkosarak helyett is a vásárlók inkább maguk állítják össze az édességcsomagokat. Egyre népszerűbbek a sajátmárkás és a kimért termékek.
A legnépszerűbbek egyértelműen a csokifigurák, az adventi naptár és a szaloncukor. A csokifigurákhoz és a mikulásokhoz továbbra is ragaszkodnak a vásárlók, a 40-100 grammig terjedő kiszerelések a legnépszerűbbek, de azért fontos a magasabb kakaótartalom és a minőség is.
A szaloncukor esetében a legkedveltebb ízek még mindig a klasszikusok, de az ínyencek kipróbálhatják az erős pistás zselés, a dobostorta, a pisztácia, az ír krémlikőr, az eszterházy és a pezsgőkrém ízesítésűeket is.
Az előre elkészített csomagokból azoknak a forgalma tartja magát, amelyekben az édességek mellett kis plüss figura is van plusz ajándékként.
Egy biztos: egyre nagyobb szerepet játszik az ár a választásban. Egyre tudatosabbak a vásárlók, keresik a kedvezőbb megoldásokat és az akciókat.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.