km/óra
  2025.03.12., szerda  •  Gergely napja
Így ébredt a forint ezen a reggelen

Így ébredt a forint ezen a reggelen

Erősödött a forint árfolyama szerda reggelre a kedd esti jegyzéséhez képest a főbb devizákkal szemben a bankközi piacon.

Az euró jegyzése hat órakor 407,41 forintra gyengült az előző este hat órai 408,13 forintról.

A dollár jegyzése 390,36 forinton áll 391,36 forint után, a svájci franké pedig 432,05 forintra süllyedt 432,40 forintról.

Az euró 1,0427 euróról 1,0438 euróra erősödött.

 

(MTI)

Fotó: Pixabay

Savaria Fórum 34. évfolyam 7. szám - 2025.03.10.
Savaria Fórum 34. évfolyam 7. szám - 2025.03.10.
tematikus oldalak
legfrissebbek
Viharos széllel érkezik a csütörtök
Egy újabb ciklon jön zivatarral, kiadós csapadékkal, nagy széllel, olvasható az Időkép előrejelzésében.
Érmekkel tértek haza a kick-box versenyzők a világkupáról
Március 5-e és 9-e között rendezték meg az olaszországi Jesoloban az Italian Kickboxing World Cup 2025-öt. A rendezvényen 46 ország, 384 csapat, 1956 versenyzője összesen 3085 nevezést adott le. A Controll Se 6 versenyzővel vágott neki és szerzett 7 érmet, olvasható a Controll SE közleményében.
Lángok csaptak ki egy csepregi ház kéményéből
Két tűzesethez kaptak riasztást a Vas vármegyei tűzoltók tegnap, olvasható a vasi katasztrófavédők honlapján.
Mintegy 40 ezer adagnyi kábítószert foglaltak le a rendőrök Zalában
Mintegy 15 millió forint értékű, nagyjából 40 ezer adag kábítószert foglaltak le és három terjesztőt is elfogtak a rendőrök Zalában - közölte a vármegyei rendőr-főkapitányság szerdán a police.hu oldalon.
A magyar tinédzserek szerint félelmetes a TikTok-algoritmus pontossága
Sok gyermek már 8-10 évesen elkezd tiktokozni, pedig a platformra elvileg csak 13 éven felüliek regisztrálhatnak – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss, a hazai TikTok-felhasználók szokásait vizsgáló tanulmánya. A mintegy ezer, 18-49 éves felnőtt online, reprezentatív kérdőíves felmérésén, valamint 10-17 éves fiatalok fókuszcsoportos vizsgálatán alapuló kutatás arra is rámutat, hogy a felhasználók más felületekhez képest a TikTokon kevésbé érzik zavarónak a reklámokat.