Hibás online számlákat állított ki a Szomtáv
A hibás számla automatikusan kiegyenlítettként szerepel a felületen annak jóváírása miatt, ezzel további teendőjük nincs az ügyfeleknek, közölték. A másik számla a helyes.
Aki már befizette a hibás számlát, az a következőket teheti:
- amennyiben a helyes számla összege több a befizetettnél, úgy a két számla közötti különbséget ki kell fizetni
- ha kevesebb ez az összeg, akkor a különbözetet a fogyasztók a novemberi számlában tudják érvényesíteni, írják, vagy a különbözet visszatérítését is lehet kérni, írásban a Szomtáv ügyfélszolgálatán
Borítókép: A szolgáltató arról nem közölt információt, hogy a hiba a papírlapú számlákat is érintené Fotó: Szomtáv
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.