Igazgatási szünet lesz január 6-ig a Polgármesteri Hivatalban
Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 23-án déltől egészen január 6-ig. Erről döntött az októberi közgyűlés, főként spórolási célzattal. Az érintett időszakban a Városházán szünetel az ügyfélfogadás az alábbi eltérésekkel: az igazgatási szünet a Hatósági Osztály Közterület-felügyelet működését nem érinti. Az anyakönyvi igazgatás - azon belül kizárólag a születés és haláleset anyakönyvezése -, a szociális igazgatás és az adóigazgatás az igazgatási szünet ideje alatt december 28-án szerdán és 2023. január 4-én szerdán működik. Az rendes ügyfélfogadás első napja 2023. január 9. hétfő lesz.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.