Informatikai átállás miatt változik a gépjármű-ügyintézés rendje pénteken és hétfőn
A közlemény szerint az átállást követően június 19-én (hétfőn) a gépjárműügyek - többek között az átírás, forgalomba helyezés és kivonás, forgalmi engedély és törzskönyv pótlása - országosan mindössze húsz helyszínen intézhetők: minden vármegyeszékhelyen egy-egy kormányablakban, továbbá Budaörsön, valamint Budapest XIII. kerületében, a Teve utcai kormányablakban.
Az érintett kormányablakok listája a kormányhivatalok weboldalán olvasható - tették hozzá.
A tervezhető ügyekkel javasolt másik napon felkeresni az ügyfélszolgálatokat - írták. A többi ügykörben ezen a napon is zavartalan az ügyintézés az ügyfélszolgálatokon.
Közölték azt is, hogy június 16-19. között az online gépjármű-ügyintézés is szünetel. (MTI)
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.