Késnek a pótlóbuszok a győri vonalon
Az MKIF közleménye szerint 13 órától már csak egy sávon haladhat a forgalom mindkét irányba, ami azt jelenti, hogy a pályazár mind a főváros, mind az országhatár felé vezető oldalt érinti.
Győr felé a Szárligeti csomópontnál érdemes elhagyni a pályát, visszatérés a Tatabánya-Óváros csomópontnál lehetséges, míg az ellenkező irányba a Tatabánya-Óváros csomópontnál érdemes lehajtani, visszatérés a Szárligeti vagy Bicskei csomópontnál lehetséges - javasolták.
A Mávinform azt közölte, hogy a győri fővonalon a pótlóbuszok közül az eredetileg az M1-es autópályán közlekedő járatoknál jelentősen hosszabb menetidőre, késésekre kell számítani, ez érinti a Budapest-Kelenföld és Tatabánya közötti közvetlen IC pótlóbuszokat, valamint a Budaörs és Tatabánya közötti, csak bicskei megállással közlekedő X10-es pótlóbuszokat.
Az autópálya lezárása miatt az 1-es főúton és a környező alsóbbrendű utakon is torlódások várhatók, ezért a Budaörs és Tatabánya közötti S10-S12-es pótlóbuszoknál is hosszabb menetidőre kell számítani. A közúti torlódások és a terelt hosszabb útvonal miatt nagyobb késéssel közlekedő pótlóbuszokról a csatlakozást nem minden vonatnál biztosítják, hogy a vonatok önálló útvonalán a menetrend kiszámítható maradjon - közölte a vasúttársaság. (MTI)
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.