Pénteken nyithatnak a közműszolgálatók ügyfélszolgálatai
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legújabb közleménye szerint arra hívja fel a hivatal a szolgáltatókat, hogy gondos felkészülés után péntektől, az óvintézkedések maximális betartásával tegyék lehetővé az ügyfélszolgálatok látogatását, a fogyasztók számára pedig azt javasolja, hogy ha tehetik, továbbra is a digitális platformokon intézzék ügyeiket.
Mint írták, a hivatal kérése szerint arra hívja fel a közműszolgáltatókat, hogy megfelelő és gondos felkészülés után ügyfélszolgálati irodáikban a pénteki nappal kezdődően tegyék lehetővé az ügyfélfogadást, és dolgozóik, valamint az ügyfelek egészsége érdekében továbbra is tartsák be a szükséges óvintézkedéseket.
A közlemény szerint az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartásáról, az időpontfoglalás lehetőségeiről és az irodákban bevezetett egészségvédelmi intézkedésekről a felhasználók a szolgáltatók honlapján, közösségi felületein, az irodáknál kihelyezett tájékoztatókon és a call centereken keresztül kaphatnak bővebb információt.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.