Remekeltek a szombathelyi távhőszolgáltató ügyfélszolgálatosai
Mint írják, az első Mesterfutamot 2020-ban Szombathely rendezte meg, maga az ötlet is a Szomtávtól indult. A verseny a távhőszektorban egyedülálló kezdeményezésként, az ügyfélszolgálatokon dolgozók munkájának elismerésére jött létre. A mesterfutam célja, hogy az ország nagyvárosaiban működő távhős ügyfélszolgálati irodák megmérettessék magukat és szakmailag frissítsék tudásukat.
A szakmai verseny egy szituációs gyakorlattal indult. A kamerák kereszttüzében egy színész bevetésével, kitalált és előre nem ismert reklamációra kellett az ügyfélszolgálatosnak reagálnia. A második nap a versengés levélírással, majd egy teszttel folytatódott.
„Közben hasznos tapasztalatokat szerezhettünk, rengeteg élményben volt részünk, de remek találkozási pont és csapatépítés is volt ez az ország megannyi nagyvárosából érkező, szintén távhős ügyfélszolgálatokon dolgozó kollégákkal” - monta a Angeli Savaria egyik tagja, Kovács Ágnes, aki Némethné Hoffer Eszterrel, a csapat másik tagjával együtt immár 15 éve dolgozik a szombathelyi ügyfélszolgálati irodában.
Az idei Mesterfutamon a szombathelyi volt a legkisebb csapat, mivel csak két fő indult, de így is remekül szerepeltek, az országos versenyen III. helyezést ért el az Angeli Savaria.
Fotó: Szomtáv
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.