Szőnyegáruház reklámjait vizsgálja a versenyhivatal
A nemzeti versenyhatóság csütörtöki, MTI-nek küldött közleménye szerint a kft. többek között a legnagyobb kereskedelmi televíziókban, illetve országos rádióadókon futó reklámjai vélhetően több szempontból is megtévesztik a fogyasztókat.
A versenyhivatal szerint a cég feltehetően megalapozatlan állításokkal hirdeti piaci elsőségét és termékválasztékának nagyságát, továbbá megtévesztően állíthatja, hogy végkiárusítást tart, "felszámolási kedvezményt" ad minden szőnyegre, illetve "véglegesen bezárja üzletét" - miközben nem áll szándékában felhagyni a tevékenységével.
A GVH közölte: a versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal meghosszabbítható. (MTI)
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.