Több mint egymilliárd forintot költhet önreklámra a Szuverenitásvédelmi Hivatal
Hadházy azt írta, a szerződést verseny nélkül nyerte meg a New Land és a Lounge, mert az állami szervek a Nemzeti Kommunikációs Hivatal keretmegállapodása alapján kötelesek Balásy cégeivel szerződni. A független parlamenti képviselő szerint a szerződés legérdekesebb része az, hogy a szűk időintervallumhoz képest mennyire sok pénzről is szól. A szerződést a felek október 11-én írták alá és 2025. február 28-ig érvényes.
„Vagyis ezt az irdatlan összeget kevesebb, mint öt hónap alatt akarják kiszórni” – írta a független parlamenti képviselő.
A szerződésben meghatározott összeg 80 százaléka (ami még mindig több mint 1 milliárd forintot jelent) olyan célokra használható fel, mint példáull film- és rádióreklám gyártása, reklámajándékok és ruházat gyártása, rendezvénytechnika és -kellékek, catering, programok, foglalkozások, fellépők.
Fotó:Hadházy Ákos/fFacebook
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.