Túlteljesített tervről beszélt a MÁV vezérigazgatója, miután kicseréltek párszáz talpfát a Keletinél
Hegyi Zsolt az MTI-ben megjelent közlemény szerint hozzátette: jövőre fogják végrehajtani a több mint 4 milliárd forint költségű programot, abban megújítják a váltókörzeteket, a biztosítóberendezéseket, az áramellátást, és a felsővezetéki hálózatot.
Ez a munka tervezett volt, de a kisiklásos balesetek hatására az első fázist már idén elvégezték - mondta. Azért tudtak az előretervezettnél gyorsabban haladni, mert októberre befejeződött a MÁV-FKG Kft. integrációja, így az ottani kollégák segítségével, megkettőzött erőforrásokkal tudtak a Keleti-pályaudvaron dolgozni. A munkát éjszaka végezték, az utasforgalmat nem zavarva - jelezte.
Közlése szerint a program oroszlánrésze még előttük van, jövőre folytatják a felújítást. A most kicserélt aljak azonban már hozzájárulnak ahhoz, hogy a Keleti biztos pontja legyen a hazai vasúti közlekedésnek, az onnan induló vagy oda érkező vonatok pedig pontosabbak legyenek.
A vezérigazgató köszönetet mondott minden munkatársának az összehangolt, profi munkáért, amire jövőre is számít.
Borítókép: Facebook/Hegyi Zsolt vezérigazgató, MÁV-csoport
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.