Balassa: segítse a kormány a várost!
A képviselő emlékeztetett arra, a város történelmi településszerkezete nem bírja el a megnövekedett forgalmat. Balassa arra hívta fel a figyelmet, az elmúlt 12 évben kormánypárti képviselője volt a városnak, azonban a folyamatosan romló úthálózat valahogyan elkerülte a figyelmét. Arról is beszélt, hogy még szombathelyi képviselőként több alkalommal kezdeményezte, hogy készüljön el a város közlekedési koncepciója, amit a fideszes városvezetés folyamatosan leszavazott. Ezt most a jelenlegi testület megvalósította, kikérte a szombathelyiek véleményét. Ebből kiderült, hogy városlakók központi problémának tartják az utak legendásan rossz minőségét, a veszélyesen leromlott állapotú hidakat, a parkolók, parkolóházak, mélygarázsok hiányát és más gondokat. Balassa kiemelte, hogy a kormánypárti képviselő és köre fontosabbnak tartotta a látványberuházásokat Szombathelyen, a leburkolt tereket. Zalaegerszegen, Székesfehérváron és Győrben a szombathelyinél jóval komolyabb lobbierő mozdult meg azért, hogy központi forrás érkezzen a közlekedési gondok megoldására. A város tehermentesítéséhez égető szükség lenne az elkerülő utakra, a körgyűrű nem teljes Szombathely körül, noha Hende Csaba maga jelentette be 2018-ban, hogy megépül a hiányzó szakasz, de ezt egyelőre olyan, mint a Szent Grál, hiába keresik a helyiek, egyelőre nyoma sincsen. Balassa arra tett javaslatot, hogy egy 25 milliárdos, komplex útfelújítási programmal segítse a kormány Szombathely fejlődését.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.