Jelentősen nő az autópálya-matricák ára
A lap megállapítja: Nem mondott igazat Gulyás Gergely a Kormányinfón, amikor azt állította, az az autópálya-matrica drágul kevésbé, amelyiket sokan vásárolnak. Ezzel szemben: az összes eladott matrica több mint a felét a D1 kategória heti matricája tette ki, ahol az áremelés mértéke 44 százalék, a második helyen (19 százalék) a D1 megyei matrica teszi ki az eladásoknak (ami 5 százalékkal drágul), a harmadik a D1 havi matrica (15 százalék), amely 71 százalékkal drágul.
A pénz nem az államhoz folyik be, hanem az autópályák építésére és üzemeltetésére kiírt 35 éves koncessziót elnyert konzorciumhoz, Mészáros Lőrinchez és más kormányhoz közeli magántőkealapokhoz, a Themis konzorciumhoz - a teljes anyag a Klubrádió oldalán.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.