Megváltozik mától a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásának a rendje
Arra kérik az ügyfeleket, hogy
- a Polgármesteri Hivatalt kizárólag tünetmentes állapotban keressék fel! Azon ügyfeleik, akik magukon vagy hozzátartozójukon észlelik a koronavírus ismert tüneteink bármelyikét, telefonon keressék háziorvosukat vagy hívják a 06801277-455 vagy 06801277-456-os ingyenes hívható zöldszámot!
- az ügyintézés során a személyes ügyintézés helyett a postain úton, ügyfélkapun keresztül vagy e-mailen történő ügyintézést válasszák!
- tájékoztatót, információt elsődlegesen telefonon vagy e-mailen kérjenek, az ügyintézés során használatos nyomtatványokat a szombathely.hu oldalról töltsék le!
- amennyiben a személyes ügyintézés nem tűr halasztást, a Polgármesteri Hivatalt lehetőleg egyedül keressék fel, rokonok, barátok, ismerősök, stb. kísérete nélkül!
- a lehető legkevesebb, az ügyintézéshez feltétlenül szükséges időt töltsék a hivatalban! Ügyfélfogadás elsősorban, illetve egyes ügytípusok esetén kizárólag telefonos időpontfoglalás esetén lehetséges. Amennyiben előre foglalt időponttal rendelkeznek, így az ügyfélfogadás gördülékenysége, a személyes kontaktusok csökkentése érdekében elégséges a megadott időpontot megelőző öt perccel megérkezni a hivatalba.
Az ügyfélfogadás menetének változásáról a város honlapján lehet tájékozódni.
Borítókép: Bonyhádi Zoltán / szombathely.hu
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.