Mesterséges intelligencia készít kívánatosabb képet ételekről
A Lunchbox a tulajdonosai szerint keresésenként fizet egy „kis összeget” az OpenAI-nak, január 19-i indulásuk óta pedig azt mondják: már több mint 175 millió fotót generáltak. A cég nem tudja követni, hogy kik használják a szolgáltatásukat.
A ChatGPT-hez hasonlóan a Lunchboxnál is a felhasználók mondják el, milyen képet szeretnének kapni, ahol stílust és hátteret is beállíthatnak. A Lunchbox szerint ma már tudni lehet, hogy azok az éttermek több megrendelést kapnak, amelyek képeket is raknak a menüjükbe, és az ő programjukkal ez most sokkal könnyebbé válik - írja a Telex.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.