Online ügyintézésre biztatja az ügyfeleket a NAV
A központi egészségvédelmi szigorításoknak megfelelően a fertőzések megelőzése érdekében a NAV ügyfélszolgálatain időpontfoglalás szükséges a személyes ügyintézéshez. Az egészségügyi szolgáltatási járulék, a csekkigénylés és a beadványok továbbra is intézhetők előzetes bejelentkezés nélkül. Ingyenesen hívható a NAV ügyféltájékoztató és ügyintéző rendszere az alábbi telefonszámon (06-80-20-21-22). Ennek használatához ügyfélazonosító szám szükséges, ami a NAV oldaláról elérhető Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használatával igényelhető. Általános kérdésekben, vagy a gépjárműadóval kapcsolatban a 1819-es szám hívható. A legtöbb szolgáltatás már ügyfélkapun keresztül is elérhető.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.