Sorompórúd alatt maradt a Volkswagen roncsa, a másik autó az árokban kötött ki
Személyi sérüléssel járó közlekedési balesetnek voltak szemtanúi a közlekedési rendőrök a 84-es főúton, a nemeskeresztúri elágazó közelében, írja a 112press. A baleset előtt nem sokkal a 84-es főút a rendőrség bemért egy gyorshajtót, aki autójával jelentősen túllépte a megengedett sebességet.
A rendőrök egy útöbölnél állították meg az autót és már intézkedtek a sofőrrel szemben, amikor egy Sümeg felé tartó Volkswagen vezetője hirtelen fékezett a pirosra váltó fénysorompó miatt. Az autó a még nyitott állapotban lévő félsorompó alatt állt meg, a sofőr vissza akart tolatni a sorompó elé. Ekkor érkezett a Volkswagennel egy irányba tartó Renault, amelynek vezetője ráfeledkezett a rendőri intézkedésre, csak az utolsó pillanatban nézett vissza az útra és annyira volt ideje, hogy balra elrántsa a kormányt.
A Renault jobb eleje „kiütötte" a VW bal hátsó kerekét és előre lökte az autót a sínek felé. A Renault átszáguldott a vasúti átkelőn, nekihajtott egy alaposan lebetonozott jelzőtáblának, majd az árokban, a tetején állt meg.
A félsorompó ekkor ereszkedett le, az egyik oldalon a személyautó tetejének ütközve. Emiatt azonnal hibajelzést küldött a rendszer, jelezve, hogy a sorompó nem képes végállásig lecsukódni.
A rendőrök először a Volkswagenhez szaladtak, hogy ha kell, kiszabadítsák a sofőrt a vonat érkezése előtt, de erre nem volt szükség, mert ki tudott szállni. A Volkswagen nem lógott rá arra a zónára, ahol a vonattal ütközhetett volna.
A tetőre borult Renault vezetőjét - az információk szerint - könnyű sérüléssel szállították a mentők a szombathelyi Markusovszky kórházba.
A baleset körülményeit a rendőrség vizsgálja.
Fotó: Tánczos Mihály / 112press
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.