km/óra
  2025.02.05., szerda  •  Ágota, Ingrid napja
Megint módosul a pesti IC-k menetrendje, nem fog örülni

Megint módosul a pesti IC-k menetrendje, nem fog örülni

Folytatódnak Ferencváros és Kelenföld állomás között a vágányépítési munkálatok, ezért január 20-tól február 28-ig a munkanapok nagyrészén napközben módosul a szombathelyi, pécsi, kaposvári és soproni InterCityk, valamint a G10-es és az S36-os elővárosi vonatok menetrendje, közölte a Mávcsoport.

A korlátozásban érintett időszakok: január 20-24., 27-31., február 4-7., 11-14., 27-28. 

Győri fővonal:

  • 10-től 16 óráig a szombathelyi Savaria és a soproni Scarbantia IC-k, valamint a 16:13-kor Ljubljanába induló Dráva IC (IC 250) a Keleti pályaudvar helyett Kelenföldről indul. 
  • A 8-tól 16 óráig Budapestre érkező szombathelyi Savaria és a soproni Scarbantia IC-k csak Kelenföldig közlekednek. 
  • A Keleti pályaudvarról 16:01-kor (9314) Győrbe induló G10-es vonat korábban, 15:48-kor indul, de Kelenföldtől már az eredeti menetrendje szerint közlekedik.
  • Péntekenként a Keleti pályaudvarról 15:01-kor Győrbe induló G10-es vonat (9304) csak Kelenföldtől közlekedik.
  • Az osztrák vasút területén végzett pályafelújítás miatt február 5-én és 6-án a Kálmán Imre EN (N 463) később és csak Budapest-Kelenföldig közlekedik, ahová 10:33-kor érkezik. Ezen a két napon az első railjet (267) 1 órával korábban közlekedik, a Keleti pályaudvarra 9:19-kor érkezik.

A MÁV arra hívja fel az utasok figyelmét, hogy a korlátozás ideje alatt ne megszokásból induljanak útnak, hanem tervezzék meg útjukat a MÁV applikációban vagy az EMMA menetrendi keresőben. 

Fotó: Nagy Jácint

kapcsolódó cikkek
Fél évre leáll a vasúti forgalom Veszprém és Ajka között
Fél évre leáll a vasúti forgalom Veszprém és Ajka között
Szerda hajnaltól szünetel a vasúti forgalom Veszprém és Ajka között.
Hat év alatt harmadszor zárják le hosszú időre ezt a fontos vasúti szakaszt
Hat év alatt harmadszor zárják le hosszú időre ezt a fontos vasúti szakaszt
2018-ban és 2022-ben felújítás miatt egész nyáron szünetelt a forgalom azon a Veszprém-Ajka vasúti pályaszakaszon, amit a MÁV egyik napról a másikra a héten újabb fél évre lezárt - ugyancsak pályafelújításra hivatkozva.
Lázár János szerint eddig azért nem fejlesztették a vasutat, mert nem voltak biztosak benne, hogy az embereknek ez kell
Lázár János szerint eddig azért nem fejlesztették a vasutat, mert nem voltak biztosak benne, hogy az embereknek ez kell
Ezt az Építésügyi és Közlekedési miniszter a vásárhelyi Rádió7 Közös nevezője című műsorában mondta, amit a Szegeder szemlézett. Lázár János szerint átlagban négyből csak egy vonat késik, ez ugyan rosszabb arány, mint Európában, de nem gondolja, hogy minden tekintetben elviselhetetlen, hiszen „a hírekbe és a politikába az kerül be, ami rossz”. De most már nagy fejlesztéseket ígért.
Több a késés a győri fővonalon annak felújítása óta, egyre rosszabbul teljesít a Szombathely-Székesfehérvár szakasz is
Több a késés a győri fővonalon annak felújítása óta, egyre rosszabbul teljesít a Szombathely-Székesfehérvár szakasz is
A Szombathelyt érintő győri fővonal sokkal rosszabbul teljesít a felújítás óta, mint annak előtte, derült ki a HVG által készített legproblémásabb vasútvonalak 2024-es listájából. Jön fel a Szombathely-Székesfehérvár-Budapest szakasz is a problémalistán, ami azt jelenti, hogy azon is egyre kiszámíthatatlanabb a vonatközlekedés.
Lázár: Elfoglaltuk a GySEV-et, magyar vállalattá alakítjuk, a MÁV-ot GyeSEV-esítjük
Lázár: Elfoglaltuk a GySEV-et, magyar vállalattá alakítjuk, a MÁV-ot GyeSEV-esítjük
A közlekedési és építési miniszter megismételte, hogy a GySEV idén átveszi a nyugati országrészben - Győr, Vas, Zala és Veszprém megyékben - egyes pályaszakaszok üzemeltetését a MÁV-tól.
címkék
kapcsolódó cikkek
Fél évre leáll a vasúti forgalom Veszprém és Ajka között
Fél évre leáll a vasúti forgalom Veszprém és Ajka között
Szerda hajnaltól szünetel a vasúti forgalom Veszprém és Ajka között.
Hat év alatt harmadszor zárják le hosszú időre ezt a fontos vasúti szakaszt
Hat év alatt harmadszor zárják le hosszú időre ezt a fontos vasúti szakaszt
2018-ban és 2022-ben felújítás miatt egész nyáron szünetelt a forgalom azon a Veszprém-Ajka vasúti pályaszakaszon, amit a MÁV egyik napról a másikra a héten újabb fél évre lezárt - ugyancsak pályafelújításra hivatkozva.
Lázár János szerint eddig azért nem fejlesztették a vasutat, mert nem voltak biztosak benne, hogy az embereknek ez kell
Lázár János szerint eddig azért nem fejlesztették a vasutat, mert nem voltak biztosak benne, hogy az embereknek ez kell
Ezt az Építésügyi és Közlekedési miniszter a vásárhelyi Rádió7 Közös nevezője című műsorában mondta, amit a Szegeder szemlézett. Lázár János szerint átlagban négyből csak egy vonat késik, ez ugyan rosszabb arány, mint Európában, de nem gondolja, hogy minden tekintetben elviselhetetlen, hiszen „a hírekbe és a politikába az kerül be, ami rossz”. De most már nagy fejlesztéseket ígért.
Több a késés a győri fővonalon annak felújítása óta, egyre rosszabbul teljesít a Szombathely-Székesfehérvár szakasz is
Több a késés a győri fővonalon annak felújítása óta, egyre rosszabbul teljesít a Szombathely-Székesfehérvár szakasz is
A Szombathelyt érintő győri fővonal sokkal rosszabbul teljesít a felújítás óta, mint annak előtte, derült ki a HVG által készített legproblémásabb vasútvonalak 2024-es listájából. Jön fel a Szombathely-Székesfehérvár-Budapest szakasz is a problémalistán, ami azt jelenti, hogy azon is egyre kiszámíthatatlanabb a vonatközlekedés.
Lázár: Elfoglaltuk a GySEV-et, magyar vállalattá alakítjuk, a MÁV-ot GyeSEV-esítjük
Lázár: Elfoglaltuk a GySEV-et, magyar vállalattá alakítjuk, a MÁV-ot GyeSEV-esítjük
A közlekedési és építési miniszter megismételte, hogy a GySEV idén átveszi a nyugati országrészben - Győr, Vas, Zala és Veszprém megyékben - egyes pályaszakaszok üzemeltetését a MÁV-tól.
Savaria Fórum 34. évfolyam 2. szám - 2025.01.31.
Savaria Fórum 34. évfolyam 2. szám - 2025.01.31.
tematikus oldalak